Aplikacje mobilne
Od wielu lat tworzymy oprogramowanie dla urządzeń mobilnych. Wraz z rozwojem funkcjonalności urządzeń mobilnych zmieniła się i rozszerzyła oferta produktowa Digital Virgo. Projektujemy i wdrażamy aplikacje mobilne na tablety i telefony dostosowane do wymagań naszych Klientów.
W naszym portfolio możemy pochwalić się następującymi rodzajami aplikacji: informacyjnymi, wizerunkowymi, edukacyjnymi, promocyjnymi, festiwalowymi, rozrywkowymi, grami.
W aplikacjach mobilnych realizujemy wiele różnych funkcjonalności:
- Prezentację produktu / usługi w formie katalogu
- Zamówienie / zakup
- Integrację z mediami społecznościowymi:
-
Wywoływanie komunikacji poza aplikację:
- click2voice: wydzwonienie na numer telefonu (np. infolinii)
- click2e-mail: wysłanie e-maila
- click2SMS: wysłanie SMS-a (np. z rejestracją do konkursu, z prośbą o kontakt handlowy)
-
Konkursy
- wpisanie kodu/hasła/numeru z paragonu
- skanowanie QR z opakowania
- wypełnienie quizu/ankiety
- załączenia zdjęcia
- Zdalne zarządzanie treściami (CMS)
- Lokalizację za pomocą GPS lub mapy
- Skaner lub generator QR kodów
- Augmented reality – prezentowanie wirtualnych przedmiotów lub innej treści po zeskanowaniu tzw. markerów (zdefiniowanych obiektów) zgodnie z określoną logiką aplikacji.
Raportowanie aktywności użytkowników
Każda aplikacja tworzona jest z wykorzystaniem mechanizmów, które zapewniają raportowanie zachowań użytkowników aplikacji, a w szczególności kluczowych funkcji, takich jak zgłoszenie, zakup, zapisanie wyniku, etc., a także z jakich funkcji korzystają najczęściej, ile czasu w niej spędzają… Najczęściej wykorzystywany jest w tym celu Google Analitics.
Monitoring aktywności użytkowników pozwala na optymalizację aplikacji w jej kolejnych wydaniach, a przez to efektywną realizację założonych celów.
Gry mobilne
Dynamiczny rozwój gier, telefonów oraz samych graczy pozwolił na wykorzystywanie gier w marketingu.
Digital Virgo S.A. na zlecenie Klientów produkuje dedykowane lub brandowane gry mobilne będące uzupełnieniem, a czasem głównym elementem akcji promocyjnych.
Gry mogą być tworzone na podstawie scenariusza przygotowanego przez Partnera lub zgodnie z koncepcją i scenariuszem przedstawionym przez Digital Virgo.
Możliwości wykorzystania gier jako narzędzia marketingowego.:
- obrandowanie gier wyprodukowanych przez Digital Virgo (advergames)
- przygotowania prostych gier na silniku popularnych gier
- umieszczenie reklam statycznych w grach (lokowanie produktów)
- umieszczenie reklam dynamicznych w grach (in-game advertising)
- działania marketingowe w grupach graczy (game event marketing)
-
wykorzystanie mechanik gier (grywalizacja, linkowanie do Facebooka, nagrody dla najlepszych, ranking graczy, elementy rekomendacji)
Platformy
Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie wesprzeć naszych Partnerów i zrozumieć problematykę różnego rodzaju urządzeń i wersji systemów w taki sposób, aby wyprodukowane przez nas aplikacje były jak najbardziej przyjazne użytkownikom poszczególnych platform.
Projektujemy i wdrażamy aplikacje mobilne na platformy iOS (iPhone, iPad) i Android.
Promocja aplikacji
Nasi Partnerzy mogą liczyć nie tylko na zaprojektowanie i wytworzenie aplikacji mobilnej, ale również na doradztwo w zakresie promocji aplikacji lub realizację kampanii promocyjnej aplikacji.
Specjaliści Digital Virgo zapewnią wypromowanie aplikacji i budowę jej zasięgu zgodnie z określonym planem. W tym celu wykorzystujemy zarówno własne kanały reklamowe oraz sieci o globalnym zasięgu (np. Google Ads).
W prowadzonych kampaniach promocyjnych stosujemy różne modele rozliczeń, lecz w szczególności opieramy się na modelu CPC oraz efektywności (CPA/CPI).
Komunikacja z użytkownikami aplikacji
Digital Virgo posiada innowacyjne rozwiązanie, które pozwala naszemu Partnerowi utrzymywać cały czas komunikację z Użytkownikami aplikacji mobilnej. Digital Virgo oferuje rozwiązanie w postaci serwera notyfikacji Push.
Komunikacja z użytkownikami aplikacji tworzy nową jakość w zarządzaniu relacją z konsumentem. Daje nowy kanał dotarcia, który zapewnia bardzo wysoką reaktywność oraz 100% pomiaru efektywności. Może ona służyć zarówno przypominaniu Użytkownikowi o aplikacji i zachęcaniu do jej stosowania, jak i cross-promocji innych produktów.
Transakcje w aplikacjach
Digital Virgo specjalizuje się również w dostarczaniu rozwiązań dla obsługi transakcji w aplikacjach mobilnych. Posiadamy bezpośrednie podłączenia do operatorów komórkowych w Polsce i wielu innych krajach, które umożliwiają nam świadczenie usług SMS Premium i Direct Billing (mobile billing) na najwyższym poziomie, a jednocześnie pozwalają oferować Partnerom wszelkie nowości.
Jednocześnie współpracujemy z firmami, które specjalizują się w płatnościach za pośrednictwem kart płatniczych (np. SkyCash). Jesteśmy więc w stanie zaoferować kompletne rozwiązanie zawierające różne typy transakcji.